Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 30. september 2018

Høsten sniker seg på......

For meg så er høsten en fin tid.
Jeg trives med å se skifte fra sommer til høst og dens farger.

I år har alt vært litt rart, høsten har på en måte uteblitt, og det har vært sensommer veldig lenge.
Jeg vet at det er flotte høstfarger på fjellet, og at det nå til og med har kommet snø.
Men der er jo ikke jeg!!!!

Så da nyter jeg sensommeren som jeg kaller denne tiden.

På mine ettermiddagsturer i skogen er det vakkert om dagen, ja det har blåst masse og ja det ligger trær og kvister overalt men det er allikevel vakkert.
Solen er lav, fargene er vakre, det er bare så nydelig alt sammen.

Men med høsten kommer lyng i krukker og kar.
Og nå har jeg funnet lyktlys med timer og kunstiglys så da kjører jeg for fullt på det.
Da slipper en å tenke på at en må huske å blåse ut, det ordner seg selv.

Glad sensommer/høst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar