Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 16. september 2018

Tipp på Topp

Jeg må skrive om hva disse het.
Det er en app som heter tipp på topp.
Min venninne er med her i Østfold.
Det er slik at du registrer deg og så betaler du en liten sum.
Min venninne har fått det dekket på jobben.

Men altså i tidspunktet mai - 31 oktober skal hun gå 10 toppturer.

Og det var fine turer.

Vi gikk altså 3 og hun har gått 2 etter det.

Du går etter ett kart, og den viser deg hvor disse postkassene er satt ut.
Når du er i rekkevidde logger du deg inn og får registrert deg.
Du kan ta bildet av stedet også, og legge ut på en side.

Det var som å være "ung" igjen, vi gikk oss bort, vi rotet oss her og der.
MEN en god ting, vi gikk stier vi hadde gått før når vi gikk på ungdomskolen.
Vi husket områdene, men det er så mange år siden vi har gått de stiene.

Det var så gøy og det må jeg bare anbefale igjen.

Hæææærlig



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar