Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 30. september 2018

Ny Frisør

Min frisør er for tiden sykemeldt, det har vært ferie, og så ble hun syk.
Og da fløy ukene. 12 uker uten frisør, det er ikke bra.

Og jeg kjenner ikke så mange frisører, jeg er jo vanemenneske, går til samme, gjør det samme og er fornøyd.

Men altså musikermannen foreslo en frisør som ligger nesten rett ved siden av der jeg bor, jeg har bare ikke tenkt på de!

Jeg fikk time, og jeg dro.
Kom til verdens mest hyggeligste dame.
Jeg har spart til langt langt hår. Aldri hatt så langt hår før.
Det er bare det at jeg ser ut som en hulder når jeg slipper håret ned, ikke lekkert.
Og dermed så går jeg med det oppsatt stort sett heeeeele tiden.
Så da, hva er vitsen.
Men så plutselig så har jeg en "bra" hårdag, og blir veldig usikker.

Jeg satt og så på stjernekamp og akkurat da var Solveig Kringlebotten på tv.
Hennes frisyre passer meg .
Jeg tok med bildet til min nye frisør.

Hun skjønte hva jeg mente.

Tok tak i hestehalen min og vips så var den borte.
Gamle damer skal ikke ha langt hår sa hun, mmmmm.

Vel jeg er megafornøyd, jeg ble bare litt overrrasket, tatt på senga lissom.

Men jeg har bestilt nye time, så da er jeg fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar