Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 28. desember 2016

Vel overstått JULEFEIRING

Idag er det 4dje juledag, og en "normal" dag igjen.

Det føles deilig, bare det å slippe og spise det samme til alle måltider.
Tror ikke det blir medisterkaker på en stund.

Vi er en familie som er mine, dine. Dermed er det alltid litt logistikk, og mange som skal bli fornøyde !
Vi opplever at vi klarte det bra i år.
Det har gått i ett siden lillejuleaften, og samboeren har til og med hatt 2 spillejobber innimellom dette.

Lillejuleaften hans familie, medhans barn.
Juleaften min familie med mine barn og eksmann.


Første dag, pust i bakken på meg, Samboer på spillejobb.
Andredag brunch hos syrran med min familie, Samboer rakk  brunchen etter rigget til ny spillejobb på kvelden.





3djedag hans familie med hans barn.....

Er det noe rart en er mett på det meste!

Det er sagt med litt ironi, for en vet at det blir slik, men noen ganger er det veldig greit å få lov og gå i hulen sin også.
Vi har full jobb, og trenger å få opp energien og nullstilt oss vi også!

Samboer har tatt på seg jobb i nytt band, og det blir rett og slett for mye.
Han kommer til å ha 23 jobber før nyttår......



Og han må få tatt seg inn også, ikke lett.

Men nå er det resten av julen - onsdag-torsdag-fredag.
Da er det litt pust i bakken, mine barn kommer for å bo her frem til nyttårsaften.
Samboer har spillejobb dagen før nyttår, og så har han datteren på nyttår.

Vel, vi får i hvert fall søndag sammen, og da er nok dagen slik som bildet over.


Takker 2016 for ett mega utfordrende år, på alle plan!

Har troa på 2017, og ser frem til det med ny energi, muligheter og det å tillate seg å finne sin egen plattform.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar