Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. desember 2014

Klar ferdig, ferdig

Jingle Bell, jingle Bell. Nå er jeg klar.

Julekvelden er snart over oss, og vi er klare. Jevn fordeling-
Bordet er dekket. Siste innkjøp ferdig, hadde glemt noe krydder og mat.
Medisterkaker stekt.
Imorgen er det finish, rydde og  skrelle poteter, vaske grønnsaker. Så trer jeg av. Kjøtt og saus Lp s jobb.

Gå morgentur. Spise julekake med servelat.
Se askepott med nøttene og vips så er julekvelden her.

SmåDamene jobber til 1400, så er det ferie på de også.
Gleder meg til å få litt tid med de.

Riktig Glad Jul til deg.
Husk dette er bare en dag av mange.
Verden går videre etter dette.

Pust pust sier nå jeg !!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar