Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 13. desember 2014

Muligheter i Livet

Noen dager så trenger man en oppvekker.
Idag fikk jeg en stor en.
Min mammas beste venninne gikk bort Idag.

Vi har alltid sagt Tante Reidun til henne, selvom hun ikke er var "ekte" tante.
Men for oss var hun nettopp det.
Når vi var jentunger så var det alltid hyggelig å besøke de. Det var morsomt, mye latter og morro. Og de hadde 3 døtre og vi var 3 jenter. Så vi hadde nok å leke, finne på.

Onkel Arne døde i kreft for mange år siden.
Mamma og Tante Reidun gjenopptok kontakten, den har nok alltid vært der, men de fikk mer jevnlig omgang.

Vel, Igår sovnet Tante Reidun inn etter flere år med kreft.
Makan til hyggelig dame, hun elsket jentene sine, barnebarna og svigersønner. De var hele livet hennes etter at Arne ble borte.

Og når jeg fikk meldingen fra mamma Idag, så tenkte jeg at Idag er det en dame som er glad.
For Idag får hun endelig treffe sin Arne igjen.

Nyt livet, her og nå !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar