Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 2. desember 2014

JuleEnergi og Juleglede

Jeg er så utrolig begeistret for ventemåneden.

Jeg liker desember, jeg liker jul og pynting, vasking, samvær og gode energier.
Absolutt min beste måned.

Og jeg pleier å være godt strukturert og tidlig ferdig.

Jeg ligger godt an Igår også .

Huset pyntet  check
Julemat innkjøpt  check
Kakebaking, planlagt, men må vente nærmere jul pga søtmoms i huset.
Gaver, ferdig planlagt, må utføre innkjøp når pengene er på plass.
Samvær med venner check planlagt, skrider fint frem.
Konsert - 10 desember ligger godt an, ekstraøvelser som fungerer bra !
Jobb - ligger godt an med fine planer - checså har intet å frykte .

Ho ho julen kan komme !






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar