Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 21. november 2013

Tradisjon - Ikeatur

Jeg er så heldig at jeg kjenner to flotte Damer, og vi har begynt å ta faste turer til IKEA.
Vi kooooser oss glugg.
Først er vi på Stoff og Stil, om vi ikke kjøper det meste, så får vi litt tips og inspirasjon, deilig deilig.
Deretter er det IKEA, også spiser vi dagens middag, denne gang var det Reinsdyrkarbonader, med grønnsaker og tyttebærsyltetøy og pesto poteter.
Vi skravlet og skravlet, og gikk først å handlet rundt 21.00. Deretter så fikk vi shoppet kvoten, før vi tok snuta hjem igjen.

Deilig og inspirerende, det gjør noe med en når en får tid til sin Månedlige IKEA tur!

Takk damer, dere gir meg den energi jeg trenger....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar