Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 2. november 2013

1 måned i ny jobb

Tenk det har gått en måned allerede siden jeg begynte i ny jobb!

Det har gått så fort, det er så gøy, jeg er så fornøyd.
Og jeg har ikke angret ett øyeblikk.
Det er så riktig:
Når en dør lukkes, så åpnes en ny!

Det er det jeg opplever, jeg har vært så heldig og lært så mye der jeg var.
Og det har jeg tatt med meg og bruker det for det , det er verdt.
Alltid spennende å møte nye menneske, alltid spennende å få nye oppgaver.
Og jeg må "bjuda på meg sjølva" og det er helt greit!

Jeg opplever at jeg er "kommet hjem". Denne jobben, passer meg, det har noe med meg og min personlighet å gjøre.
 Jeg like jobben min, og dermed så er denne jobben veldig god for meg.
Her er blant mennesker hele tiden, og det er både spennende, utfordrende, men så veldig riktig for meg. Så jeg gleder meg veldig til fortsettelsen, og årene som kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar