Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 21. november 2013

Tiden den tiden

Hvor i all verden er det blitt av November da ?
Vips så er vi over midten.
Nå pyntes det med O jul O jul, og det er jo koselig da.
Mye reklame nå så vi kjenner behov for å kjøpe.....
Men lar vi oss påvirke?
Jupp jeg opplever det, at med litt "hjernevask" på forskjellig reklame, så blir jeg påvirket.
Og jeg løper og kjøper, selv om jeg absolutt ikke trenger noe som helst.

Er det greit, at vi er blitt så materialistiske, at vi hele tiden skal være så tilgjengelig ?

Synes at nå må vi tenke etter, hvordan vi ønsker at neste generasjon skal bli.

Jeg kjenner at i år, har jeg bare lyst å ikke henge meg på.
Være litt off om jeg kan si det slik

Og det skal jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar