Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 2. november 2013

Hektisk November

Jeg synes det er helt greit, at November er hektisk.

Vi har faktisk ikke en helg ledig før julaften. Men det er greit, vi er klare :-)

Vi skal først feire Ellen 50 år, Vi skal feire Trine 40 år. Jeg skal på 3 julebord.
Koret skal ha julekonsert, jeg skal gå på blomsterkurs før jul.
Jeg skulle gått på malekurs men ble dumpa..... det føltes rart men men....
Vi skal ha tradisjon tro pølsefest med familien til Lp også er det jul med familien til Lp.
Så vips så er det nyttårsaften.

Vi er faktisk alene fra 2 juledag og frem til nyttår, og vi lurer på om vi skal finne på noe... Vi får se

Men november og desember , deilige måneder spør du meg!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar