Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 19. august 2012

Verdens Lykkeligste Brud

Idag 18 August kl. 14.00, ble min flotte medarbeider Marit , Fru Karlsen!

Dette har vi ventet på......

Og du så flott det var.
Jeg har jobbet mange år sammen med Marit, og vi har pratet brud, brudemat, brudekjole, brudekake og ikke minst Brudgom.
Og idag fikk hun sin Stian, aldri før har hun strålt slik, det var en meget meget lykkelig Marit.

Rett etter at Marit traff Stian, så var jeg hos henne, vi hadde en god prat, en nyttig prat.
Idag er de samboere, foreldre og nå nygifte!!!!

Grattis kjære flotte menneske, jeg er så lykkelig på dine vegne


Men du hadde ett lite publikum som mente at hun skulle være i solskinnet også


Også tilslutt kom hele familien Karlsen


Verdens stolteste .-)

Verdens vakreste :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar