Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 25. august 2012

Lørdag 25 August - 2 dag av utstilling en

Idag hadde himlen bare bestemt seg for å se truende ut!
Og det var den, men det kom ingenting, det var fremdeles varmt i luften, og det var godt for oss med utstilling, fordi det blir så fuktig og det er ikke bra for maleriene.

Idag har det vært jevn strøm, og jeg kan bare takke alle som kom innom:
Kari, Ian, Grete, Marit, Karin, Lene, Anne-Kristine, Jon-Sverre, BjørnFinngar, Hilde, Anne, Stig, Kjell, Bente, Iren m/følge, Einar, Karin, Takk takk for at dere brukte litt av deres fritid.

Det er kaldt å stå inne i en låve, og jeg ble så utrolig frossen.
Vi har hatt åpent fra 12-16.
Det samme imorgen, glæder meg !

Slik var jeg når jeg kom hjem!!!!

Frossen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar