Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 7. august 2012

Prisliste på mine "verker"

Jeg holder på med det vanskeligste du kan tenke deg.
Jeg priser mine "verker", det er søren ikke lett altså.

Jeg vet jo hvor mye jobb, både i energi og timer som ligger bak ett "verk".
Det er ikke bare at lerret koster, men det ligger så mye mye mer.

Men jeg maler ikke for å tenke på penger, eller tjene penger, jeg gjør det fordi det gir så utrolig mye.
Jeg lærer noe i hvert bilde. Jeg gir en bit av meg selv faktisk, og tenk at andre henger det opp i sine hjem.
Jeg føler meg så ydmyk over at jeg får solgt bilder, og at de henger maleriene mine, i sitt hjem.

Men det er lettere å lage en prisliste, for visst ikke så vakler jeg, også gir jeg de bort i tap istedet , og jeg må få regnskapet i null for å ha mulighet til å fortsette.

Amatør, JA det er meg men en må få det til å gå rundt!!!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar