Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 16. august 2012

Skjerpings

Ny uke bare muligheter.

Jeg opplever at nå er det litt "høst" går det an å si det!
Denne uken har det jo vært fabelaktig varmt for all del, men det har også vært litt fuktig og litt høst på kvelden.

Jeg har denne uken vært megaflink, kommet igang på helsestudio igjen, etter en litt for lang pause!
Det føles godt og riktig, det føles faktisk ganske så deilig.
Denne uke har jeg kjørt 2 gr, og om jeg begynner for "hardt" så går jeg fort lei, derfor kaller jeg dette :
Innkjøring og oppkjøring.

Jeg har også vært flink å gå turer, når jeg går med skritt telleren, så blir jeg litt opptatt at jeg skal klare 10.000 skritt hver dag.
Den skjerper meg altså!

Så jeg er på vei........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar