Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 17. april 2019

Rådyr - Janne = 2 - 0

Så er det den tiden igjen, at en går på med pågangsmot og planter ut løker og tror det skal gå bra...
Det gjør det selvsagt ikke, for vi har verdens lateste rådyr som går i hagene vår 2 ganger om dagen og spiser absolutt alt den finner

Jeg har dessverre en krig med de, og i fjor vant jeg i år ligger jeg under.
Men sommeren er ikke over bare nevner det.

Nå har jeg laget en blanding jeg hørte om på sommerhytta, og nå spiser de i hvert fall ikke skuddene på hekken.

Men stemor på trappa det forsvant en natt og stemor på bordet ved inngangspartiet det ble også borte.
Så det er ikke moro, men let the war begin.

Oppspist stemor - satt vakthunden foran

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar