Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 17. april 2019

Hjertevenn - Sang som sier alt

Min store syrran er ett menneske jeg alltid har sett opp til.
Alltid vært min store syrra med stor S, nå var det slik at hun ble syk for noen år siden.

Og hun sluttet i jobben sin nå i Mars.

Det å slutte med noen en har jobbet med i 36 år, er ikke lett.
Og i hvert fall når en egentlig ønsker å være lenger i arbeidslivet.

Men det vi har gjort, er å finne på ting, snakke sammen, le sammen og gråte sammen.

Nå hadde vi en slik søsterdag, og den gir meg så mye energi.

Jeg har ett motto og det er jannegjørtinghunikkekan - og dermed prøvde jeg på å utfordre syrran på det samme, men hun var ikke der.

Men hun hadde åpent sinn, så vi får se .

Men i hvert fall slike dager det er medisin for helsa

Når min syrran ble syk, fant jeg en sang som jeg synes er den vakreste som finnes.
Nemlig Hjertevenn
 
Når jeg høre den da gråter jeg, den er så vakker - så nyt den og hør på teksten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar