Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 17. april 2019

LykkeBobla mitt atelier

Da er det en realitet, jeg har tatt over mitt eget atelier.

Jeg er i de beste omgivelsene, nemlig på en stor bondegård i andre etasje, høyt under taket.
Gode energi og på hele 40 kvm, ingenting å klage over.

Det var viktig for meg å gjøre det mitt nå fra 1 april, og det har jeg klart.
Det har vært noen lange måneder, men nå er jeg klar, og med god energi og overskudd.

Atelier er det beste fristed du kan tenke deg.
Det er ikke alltid en er så produktiv, men det er godt å bare være der.

Jeg kan skisse, jeg kan male over, eller jeg kan bare sitte der og samle fargeenergi.

Det er det mye handler om for meg, å få formidlet med mine farger.
Noen ganger synes jeg at det jeg maler bare blir grøt, men så har jeg noen gode dager da alt bare klaffer.
Og de er selvsagt absolutt the best.

Så nå har jeg som mål, og være der når jeg trenger det, når jeg har energi og når fargene er min beste formidling.

Så LykkeBobla, du gjøre meg lykkelig!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar