Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 17. april 2019

Janne Gjør ting hun ikke kan

Har nevnt det før, jeg liker å utfordre meg selv.

Nå er det slik at ett av målene mine var å lære å strikke.
Det har jeg lært!

Jeg tenkte at iløpet av 2019 så skulle jeg klare å få ferdig en genser.
Vel nå har jeg strikket 2 gensere, jeg har laget kluter og grytekluter.

Ett klokt menneske sa til meg ALLE kan lære å strikke, det er bare mengdetrening.
Så det er det jeg holder på meg nå.... jeg mengdetrener.
Og jeg liker det.
Nå er det enkelt ikke mønstre e.l og jeg synes at jeg klarer meg riktig så fint.

Så dette prosjektet vil jeg absolutt definere som vellykket.

Tusen takk til Tone - knit me a story, uten henne hadde jeg ikke klart det.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar