Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 15. oktober 2018

The Well - beste velvære du kan tenke deg

Jeg er så heldig at jeg fikk ett gavekort på THE WELL.

Så på tirsdag dro syrran og jeg dit. Tirsdager er det badedrakt dag, og ikke nakensvømming. Det passet oss utmerket.

Vi var der når de åpnet, vi var faktisk de første som sjekket inn.
Jeg kjøpte badedrakt fordi du må ha badedrakt fra The Well.

Og det var så fint, alt var bare helt helt perfekt.
Selv om det var mange mennesker der, så virket det ikke fullt i det hele tatt.

Vi holdt oss mest i bassengene, for sauna kan bli litt Heavy for hodet etter hvert.
Og når vi ble tunge i hodet, ja da gikk vi ut i basseng ute, lå der og så på skyene og skravlet enda mer.

Vi spiste lunsj der, nydelig lunsj, salat og til dessert ei lita Rawkake, nydelig igjen bare nydelig.

Og ikke nok med det, vi var der altså fra 10 til 18.00, huden var skrukkete når vi var ferdig, men du og du så deilig for kropp og sjel.
En hel dag uten forpliktelser bare oss og hygge.

Ett slikt gavekort kan jeg anbefale på det varmeste, er du glad i noen så gi de ett dagspass til dette himmelriket rett og slett.

 Ikke sponset innlegg, bare en super fornøyd kunde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar