Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 28. oktober 2018

Skippertak Blogger

Jeg er skippertak i mye rart, skikkelig proff er jeg på det!

Ikke at jeg ikke ser viktigheten i å fullføre det jeg starter.
Det er bare at det er så mye moro i livet, så jeg gjør ting jeg føler for der og da!
God forklaring for meg i hvert fall.

Nå er det slik at livet mitt er i mer rammer enn jeg kanskje ønsker meg.
Opp 04.45 3 dager i uken opp 5.00 2 dager i uken.
Oppe ganske greit på lørdag og søndag.

Da jeg er så "heldig" at jeg har nesten 1 times kjørevei til og fra jobb.
Gjør at jeg er blitt utrolig god på å utnytte den tiden også.
Jeg hører lydbøker, jeg pugger sangtekster og noen ganger når hodet er helt fullt, ja da har jeg på radio.

Når jeg skal gjøre noe hjemme, da gyver jeg løs en ettermiddag etter middag. Da kan både støvsuger surre og gå, og hente skurebøtta, og tørke støv og høre radio eller deilig musikk.
Alt dette samtidig, resultatet er alltid strålende flott.

Og nå er altså bloggen blitt et lite skippertak prosjekt også.
Jeg er god på å samle bilder, god på å skrive ned.

Men det å komme seg inn på kontoret og sette seg ned, fyre opp pcen og skriver, det er blitt vanskeligere og vanskeligere.
Diktene mine skriver jeg i en bok og skissene mine har jeg i bøker.
Men bloggen, da må jeg inn på pc, laste ned i bilder.
Finne frem hva har skjedd siden sist, og vipps så er jeg her.

Hva er mening med min blogg, ikke vil jeg tjene penger på den, ikke skal jeg lære bort noe.
Jeg vil bare si at livet er spennende.
Farger er spennende. Jeg elsker "Farger til folket". Jeg liker å ha farger i livet mitt.
Farger gjør noe med en.
Så derfor dette er ikke en fargeblogg, dette er ikke noe jeg skal prakke på deg.

Det er bare noen småtanker som jeg går rundt og grubler på.

Og nå skal det skrevne ord blir mer og bedre her.

Jeg har jo så mye å fortelle.

Så skippertakbloggeren skal bli bedre, det er alt jeg kan promise.

Glad høstuke, til tirsdag kommer snøen.
Får jeg gjort noe med det, nei, så hvorfor skal jeg da krisemaksimere snøen.
Den kommer den går, den fryser den er hvit det gjør det lysere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar