Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 15. oktober 2018

Kjøpte meg litt lykke - Ei lita engel

Jeg er ingen minimalist, jeg elsker ting og tang.
Og på disse 50 +++ årene så har det samlet seg en del.

Men på lørdag var jeg i byen for å fikse nye briller.
DA gikk jeg forbi Husfliden, og da stod det en lita engel og ropte på meg.

Den var av blikk, og egentlig stygg sjarmerende.
Jeg hadde tenkt å gå forbi men klarte det bare ikke!!!!

Nå har det seg slik at jeg fikk noen bursdagspenger som jeg har spart, og dermed var avgjørelsen så mye lettere.
Jeg gikk inn og kjøpte den lille engelen.

Så sjarmerende og absolutt en ting en ikke kan leve uten.

Farger til folket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar