Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 15. oktober 2018

Åpen Dag i LykkeBobla

Forrige helg hadde vi åpen dag i LykkeBobla.

Det var bra fremmøte, på to dager hadde over 100 mennesker innom hos oss, det er vi så fornøyd med.
Vi hadde en liten teaser for å folk til atelieet og det fungerte.

Vi loddet ut to stk malerier.
Det eneste vi ønsket var navn og telefonnummer.
Det ble to heldige vinnere som var meget fornøyde over maleriene.
Vi fikk god markedsføring.

Jeg har sagt det før, og det å åpne opp atelier, la alle komme og se på våre malerier.
Stå der stolt å utlevere deg, det er tøft altså.
Smaken er som baken, og en må tåle noen tilbakemeldinger som egentlig både kan være frekk og absolutt ikke vennlige.
En sa til meg når han så ett bilde: " her må du ha hatt en skikkelig dårlig dag".
Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller grine.
Men det er ikke så lett å få slikt.

Men jeg lærer noe hver gang, og vi kommer til å fortsette og holde åpent.

Når det er så mange som kommer innom, da prøver jeg å gjøre noe annet enn å male, det blir så vanskelig når mennesker kommer.
Så jeg skisser.
Og det blir det vanlige, dyr jeg ikke er god på!!!!

Giraffen når jeg tenker og strutsen når jeg er sur.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar