Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. mai 2018

Kjærestetur for kropp og sjel

I år prioriterte vi å reise bort i Mai.
En uke dro vi til Ayia Napa - Kypros på ett fantastisk hotel Sunprime - Ving.
Det er vel det flotteste anlegg jeg har vært på!
(ikke sponset)
Det var INGEN barn der, det var voksne mennesker som ville kose seg, nyte dagene, lese, bade , trene og noen var på happy hour drinke kartet, eller spille sjakk.

Vi gjorde ALT.
Lp liker søte drikker, han prøvde vel ut samtlige drinker. De så ikke gode ut alle sammen, altfor søte for meg, men han synes de var kjempegode.

Det å ta en time out i hverdagen, det er medisin - medisin for hodet og kropp.
Vi har begge bursdag i Mai, og dermed gav vi hverandre en spa time - Massasje 1 time.
NYDELIG.

Det var en slik stort sjakkspill, og det prøvde jeg.
Er rusten men du og du så gøy, blir lykkelig når jeg spiller sjakk, det å tenke trekk fremover.
Jeg spilte mot Lp, jeg spilte mot meg selv, og jeg hadde deg skikkelig moro, barndomsminner.

Så herre min for en uke.
17 Mai steg gradestokken helt til 34 grader, det var veldig varmt, og heldigvis så blåste det.

Forr en ferie
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar