Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. mai 2018

Favoritt måned - MAI

Jeg har to favorittmåneder og det er MAI og DESEMBER !

Det er måneder som jeg får slik en energi over livet rett og slett.

Nå er vi i MAI, det skjer så mye, så jeg har ikke fått oppdatert på en stund, men i dag er dagen, rett og slett.

Min familie har en hektisk måned pga vi har faktisk 6 bursdager å feire, så er den Norge dagen.
Og så er det som om ALT skal gjøres i Mai.

Opplever at vi våkner til liv både liten og stor.


Side jeg har ett sideyrke, nemlig å være skippertakgartner, så er selvsagt denne tiden hektisk.
Jeg planter og sår, ser rådyrene spise opp blomsterprakten min på en natt.
Men jeg gir meg ikke, planter igjen .... slik går hele mai.

I år har jeg kasser på vegg rett og slett, så bank bank nå har stemor ved inngangspartiet fått stå, så har jeg prøvd å gjerde inn de andre blomstene.

Jeg har sådd blomkarse og solsikke.
Tror det blir litt tomat, paprika og krydderurter også.

Men jeg opplever at Mai, det er tid for å spire og gro, rydde og vaske

Glad MAI




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar