Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. mai 2018

Kjæresten min har bursdag - Musikermannen

Grattis Grattis kjære Musikermannen min!

Lp har bursdag 10 mai, og i år ble det veldig rolig ( hans ønske).
Han hadde en spillejobb dagen før og da er det slik at kroppen trenger hvile.

I år har det ikke vært så mye spilling, han slutten i det ene bandet, slik at han er litt mer hjemme nå.

Tror han kjeder seg - men det er vel også godt.

Nå er det ni øving til ny skive - Magic Pie.

Men du verdens mest tålmodigste, mest distre, verdens flinkeste i kjøkkenet, lager verdens beste mat til meg!
Vi har hatt noen skikkelig bumper i veien, men jammen til meg klarte vi å krype opp de også.

Så her er vi to mennesker i den beste alderen som vi hverandre vel, le sammen, gå tur sammen, slappe av sammen og bare være sammen uten krav.

Glad i deg






Helt vanlig ettermiddag, skulle gå tur men når han ser bassen, da glemmer han tid og sted.
Jeg sier "kose med bassen"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar