Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 3. januar 2018

NyttårsLøfter

I år bestemte jeg meg for å tenke litt annerledes.
Jeg ønsker ikke å ha noe forsett.

Jeg vil gi meg selv ett nyttårsløfte!
Så enkelt.

Jeg har tenkt på ting jeg ønsker å gjøre, og skal være tro til den planen.

Mitt første nyttårsløfte er:

Skisse litt hver dag.
Jeg skal kjøpe meg noen småbøker, og når jeg sitter foran tven i stedet for å ha nesen i paden så skal jeg altså skisse.
Glæder meg!

Så vil jeg utfordre meg selv til å gi meg selv ett nyttårsløfte til:
Ha en separat utstilling, jeg har 10 års jubileum i 2018.

Det neste nyttårsløfte er enkelt, og det gleder jeg meg til:
Ha det gøy!
Gjøre noe som gir mg glede, energi og pågangsmot.

Nyttårsløfte nr 4 er - få boka i havn - publisert
(dont need to say no more )

Så dette gleder jeg meg veldig til


NYTTÅRSLØFTER YEEES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar