Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. januar 2018

Ateliet mitt fristed

Jeg er i 4dje måned med å leie et ateliet.
Og det er så utrolig digg.

Jeg leier det samme med en annen, men nå har det vært slik at våre veier har nesten ikke krysses i de to siste månedene.
Dermed så har en vært i LykkeBobla alene, og det er helt greit det også.

Siden jeg jobber med mennesker så har jeg mennesker rundt meg 24/7 på jobb.
Fra 07-15.30, dermed er det så deilig å få gå i hulen, uten at noen krever noe av meg.

Jeg gjør det som gir mg energi, og jeg får energi av å holde på.

Så ateliet, det er kommet for å bli!

Glad Søndag

 Tørket av penselen, og visj så kom det landskap frem med snø og masse energi
 Nå er det bare å ta frem gamle kunster og snekre egne lerret. Jeg er godt i gang.
 Godt fornøyd, og godt resultat
Gulvkaldt, men det er bare å kle på seg- raggsokker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar