Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 3. januar 2018

Desperat

Du skjønner det har vært jul og nyttår.
Feiring og spising.
Når du sitter andre januar, og grubler på om du har noe i skapet du ikke har fått skuffet inn i "brødhullet".
Slik var det på tirsdag kvelden, jeg tenkte har jeg noe.....
JO jeg fikk kjekspakke i julepakken fra jobben.
Og dermed så var det den eneste tingen jeg tenkte på....
Etter 10 minutter med standhaftighet var det bare å gå i skuffen og finne den frem.
Og skuffe den inn.

Så nå er den borte også.

Ikveld ble det en klementin, joda det går nedover.
Behovet blir mindre etter hvert, men er det mulig å vende seg så fort til en slik uvane, skjønner det ikke.

Nå er det nytt år!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar