Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. januar 2018

Mannebil - eller Matpakkebil

Vi har i hele høst prøvd oss med en bil.
Vi har overbevist oss selv at det har gått knirkefritt!
MEN det har ikke det!

Jeg har vært så stresset, for det første så må jeg da vente på mannen til han skal på jobb, før jeg får dratt på jobb, det har resultert i at jeg har kommet 20 min senere på jobb en vanlig ( har fleksitid).
Men ikke nok med det, jeg må skynde meg hjem for å hente ham på jobb også, stress.
Det er like ille som når en hadde små barn, og måtte skynde seg til barnehagen før den stengte.
Det har vært så stress og press, og jeg er altså blitt rett og slett stresset av hele opplegget.

Så er det kvelden, han skal på øving jeg skal på øving, jeg må ordne med så noen kan hente meg, og at noen lar meg sitte på.
Og så plutselig sitter jeg der da uten bil, og kan verken komme meg hit eller dit.

Herre min for ett styr.

Så derfor vi har kjøpt mannebil - egentlig en liten matpakkebil.

Det er en litte loppe.

Rally utgave av Ford KA og den er hvit og rød.
Inne i er den rød og hvit, og du blir så utrolig godt humør når du setter deg inn i denne fargerike saken.

Vi får bilen til torsdag, og jeg GLÆDER meg så mye

Det blir bra!

GLAD VÅR


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar