Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 6. mai 2016

Mai mai mai - min absolutt favoritt måned

YES, sola og varmen er her!!!!!

I dag har jeg lang helg, og jeg nyyyyyyyter.

I går gikk jeg 18975 skritt, torsdagstur med Wenche, det blåste godt men det var så deilig for sjelen.
Vi skravler og går, og ler og går og det er så energipåfyll.

I dag har jeg en del på min to do list.
Blir ikke stresset av det, men jeg skal nyte og være i nuet.

Jeg har litt hage som skal gjøres istand, har lyst å gå på gjenbruk å se om jeg finner noen skatter.
Kjøpe bengalakk, for jeg er jo bengalakkens venn.

Skal handle planter og jord, skal så litt i bedene, rake litt og bare kose meg i hele dag.

Ha deilig lunsj ute i det fri.

Kan jeg bedre ha det.

Lp er i Usa på progfestival, skal spille i dag kl 1800 Usa tid, spennende.

Så jeg må bare si nyt våren for den er her......

Søndag er det konfirmasjon på meg , lånt Wenche sin budnad er den ikke fin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar