Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. mai 2016

En hel vanlig helg!!!!!

Denne helgen har jeg gjort masse som jeg trives med.

Jeg har vært litt ego, og tenkt på hva gir meg energi, også har jeg jobbet ut ifra det.


Jeg har ryddet og vasket, det liker jeg for da blir hodet også ryddig. Vasket tøy og plantet og luket i bedene mine.
Alt på stell lissom, da er det bra.

Så har jeg malt, skisset.
Hatt litt Janne tid, det er ikke så dumt det heller.
Nå hører jeg på lydbok: Kunsten å lede seg selv av Randi B Noyes.
Fin bakgrunn som gir meg noe.

Lese Masteroppgaven til Camilla - 80 sider

Skisseblokken fremme igjen

Maleri som har hengt over meg lenge


Meg i dag Søndag - Yeeeeeeees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar