Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. mai 2016

Nydelig vær - kropp i forfall

kom Mai du skjønne milde !

Sol, sol,sol og atter sol.
Fire hele fridager og bare fint vær, digg rett og slett.

Lader opp med D vitaminer og bruker høy solfaktor, for nå er det fritt vilt på leverflekker, pigmentforandringer. Alt kan skje når man tipper femti, og gjett det gjør dettt !

Kropp i forfall, og det går bare en vei..... Med kroppen altså .
Men jeg har og holder motet oppe. Jeg er jo ikke der allerede.
Overgangsalder, kropp i forfall,  grublende tanker.

Jeg skal lage en mood board, jeg skal legge en plan, jeg skal bruke min " to do list"flittig.

Livet er ennå. Ungt.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar