Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 3. april 2016

Min undulat Funky Laban

Fugl er fugl.

Jeg har altså verdens søteste fugl, og ikke nok med det men den er jo så smart.

Funky Laban er nå allerede 3 år og 4 mndr. Han har vent seg til hva som skjer i huset.
Han har på Radio Norge hele dagen når han er alene, og det er alltid lys på, liker ikke mørket.

Når jeg kommer hjem, så har han ett kalleplystring på meg, som jeg svarer.
Når jeg da kommer inn på kjøkkenet så strekker han sine vinger, for DA vet han at nå får han komme ut.
Han flyr ikke mye, fordi han har en ball han leker med, så han er mer på gulvet enn i luften.
Han kan da leke med denne ballen en hel kveld!!!!!

Han liker at vi ser han, og han gjør alt for helst å gå foran tven, for der sitter vi.

At det skal være så mye selskap i en liten undualt tror man egentlig ikke, men det er det
Helt klart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar