Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. april 2016

Flotters altså!

Tenk at jeg her om dagen fant ut at jeg fremdeles var "ung".

Helt sant!!!!!

Jeg var hos legen, og for det første så sa han mitt pikenavn, det har jeg vel ikke brukt siden 1986 og bare der ble jeg litt satt ut av.
Så nevnte han min alder, og jammen til meg så har jeg tenkt 1 år feil.

Det er jo så himmelsk og finne ut at jeg er YNGRE.
Ble så fornøyd med det altså.

Alle sier at det er bare tall, enig i det, men det er disse tallene da, hvor plasserer en 5 tallet og hvor er småtallene, smiler.

Nå har jeg bursdag i Mai, men det ble fryktelig lenge til kjente jeg da jeg plutselig fikk ett helt år.

Det blir bare bedre og bedre dette

Glad Dag rett og slett


Kunstnerinnen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar