Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 22. mars 2016

Time Out i påsken

Helt helt fantastisk å ha mange fridager.

Jeg er så heldig at jeg har hele 10 blanke dager.... deilig for kropp og sjel.
Jeg trengte en time-out fra det daglige.
Nå skal jeg hente meg inn, få mer energi i denne kroppen.

Nå har jeg faktisk hatt 4 dager fri allerede.
En dag var bare slapp, dag to var rydding, dag tre vasking, lesing, turgåing, dag fire var helsestudio, handling, tur, lesing, maling!
Skjønner du, dette kommer jo til å ta helt av.

Det som er så bra er at jeg trives i mitt selskap, bør ikke ha masse sosialt rundt meg for å ha det godt.
Venner er viktige og omgangskrets er viktig.
Men noen ganger er det okay for kroppen og hodet å ta denne time out.

I dag skal jeg på fyllinga, ryddet i boden og nå har jeg ett billass med søppel.
Gooood følelse, virkelig.

Har 8 bøker som venter, har pledd og sola som titter frem i dann og vann.
Tekoppen står klar , så jeg er rett og slett klar.


Ha en helt helt fantastisk påske, kjenn etter hva din kropp trenger!!!!!

Drømmer litt tilbake til Florida.
Ikke varmt vær, ikke fint vær, men du av meg for ett flott avbrekk i hverdagen.
Bryllup og greier, blir i godt humør jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar