Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 28. mars 2016

Påskelading

Jeg er så heldig at jeg har hatt 10 dager fri i påsken.
Og da har jeg rett og slett "ligget til lading".

Jeg var så utrolig sliten, og det var så godt å få lov og ikke minst tid til å "lade".
For det har jeg vært flink til.

Er stolt av meg selv, jeg har gjort ting som har gitt meg energi, vært sammen med mennesker som har gitt meg energi og jeg har kost meg ordentlig.

Bare det å ha tid, tid til å være i nuet, tid til å være her og nå.
Hææærlig, blir nesten lykkelig av det.

Smådamene mine kom i slutten av påsken, og det er hyggelig at de er hjemme, hyggelig med gode samtaler (når de legger fra seg mobilen, smiler ).
Hyggelig å spise taco, noe en ikke gjør ellers, men bare fordi de er hjemme så "tåler" en det også.

I dag er siste dag av ferien, det ble dårlig vær på slutten, men det har absolutt ikke gjort noe.
Jeg har lest, sett filmer, jeg har drodlet og jeg har gjort ferdig noen malerier.

Jeg har tenkt gode tanker, og lagt en "vår" plan for meg selv.

Så jeg opplever at denne ladningen er "fullført".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar