Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 22. mars 2016

Malerinnen

Ja, etter en stunds pause, pga for lite energi i kroppen, så er jeg i gang igjen.

Nå har jeg begynt å male litt hver dag igjen, god øvelse.
Skal finne frem skisseblokka og la den ligge i stuen, for da er jeg mest effektiv.
Da får en opp blikket igjen også, det å se, se alle detaljer.
Se det vakre i en hestehov f.eks, vi har som regel ikke tid.

Men når du skisser da har du tid å se detaljer, og det er deilig.

Jeg har malt ferdig ett bilde av smådamene mine.
Jeg var på kurs i November, og der lærte jeg ny teknikk, men jeg ble lissom aldri ferdig med det.

Har ett annet bilde også som jeg skisset der, og NÅ skal jeg begynne på det også.
Så har jeg 3 lerret til i hodet som jeg skal få ut!!!!

Ikke nok med det, men jeg har meldt meg på ett kurs i Mai ett dagskurs, bare for å få inspirasjon og det å tenke nytt.
Det tror jeg blir veldig fint rett og slett



Malerinnen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar