Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 23. mars 2016

Janne gjør ting hun ikke kan

Jeg elsker å tenke litt utenfor boksen, helt sant.
Ja, jeg kan selvsagt bli litt satt i tankegangen min, men så plutselig kjenner jeg at nå må jeg utfordre meg selv mer!

Det jeg har gjort i disse før påskedagene, jeg har vært på nye timer på helsestudio.
Mandag dro jeg på Yoga,Pilates og Thai Chi i en og samme time.
Det var så spennende rett og slett. Og gjett om ikke kroppen hadde godt av det.
Jeg ble rolig i kroppen og opplevde en god energi i kroppen.
Så tenkte jeg dette må jeg gjøre mer.....

Jeg gikk på time tirsdag også, da het timen Body Balance.
Det var også kjempegøy, men kroppen skrek jo, den fikk rett og slett sjokk.

Så mye nye muskler som ikke har vært i bruk.

Det har vært spennende, og det har motivert til mer!

Så nå skal jeg få inn i ukeplanen min BodyBalance.

Glad Påske

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar