Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 20. oktober 2014

Kor Øvelse en helt vanlig mandagskveld

Jeg synger i kor, er på 4 dje året mitt nå.

Og nå har vi begynt å øve julesanger.
Merkelig å stå i oktober og synge flere julesanger. Men det går fort.

Det koret jeg synger i, har en klar regel.
Alle sangene skal kunne utenat.
Ikke lov å ha tekst.
Så derfor er det bare begynne å pugge.

Jeg har litt kjøre vei til jobben. Så nå har dirigenten sunget inn stemmen vår, og den synger jeg til hennes innspilling i bilen. Da lærer en teksten ganske så fort.
Utfordringen er at dirigenten synger ett vers, så må vi pugge resten.

Nå venter jeg bare på at døgnet skal ha litt flere timer.

Ho ho ho

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar