Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 12. oktober 2014

Jubileumer på en snor

To bursdager har vi vært på i helgen.

Først var det Sidsel S som fylte 50.

Det var en kjempefest, vi var 75 personer festkledde til fingerspissen.
Selv hadde jeg prøvd meg på en gull kreasjon. Ikke helt overbevist, men jeg turte !

Vi fikk hvitvin til velkomst. Det var tapas, det var vin i mengder og det var sang.
Sissel sang flere sanger. Og hun sang to sanger på norsk. De var kjempefine. Den damen er verdt å følge.
Det ble dans, det ble kaffe og kake.
Vi var hjemme halv fire...

Neste fest var Erling M 40 år.
Suprise party og vi møtte kl 1800 ,himmelen åpnet seg med lyn og torden.
Det var 50 gjester.
Vi fikk pizza fra Erlings favoritt pizzabar.
Så ble underholdning med band.
En meget fornøyd jubilant.

Vellykket helg, men Idag søndag, er jeg skikkelig sliten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar