Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 25. oktober 2014

Hærlige Helg

Freddan er min beste dag. Jeg liker tanken på mange dager med energi påfyll.

Etter jobb på freddan så drar jeg på helsestudio. Det som er spesielt er at da er det nesten ingen mennesker der, og jeg får lett plassen alene.
Det nyter jeg.

Så er det hjem til middag og avslapning. Det blir som regel tidlig kveld, fordi når en slapper av ,så merker en trøttheten komme sigende, nå har jeg lært meg selv å gå til sengs.

Lørdag våkner jeg tidlig, tar min havregryn med blåbær og yoghurt og en deilig kopp te. Så tar jeg på gå tøy, og får meg en time i bevegelse.
Deretter er det husstell og ting faller på plass.
Lese, skrive eller male.
Da blir helgen enda mer perfekt.

Lp pleier å lage god lørdagsmat, så er det tv kveld.

Søndag er også energi dag.
Tur, rydde eller planlegge neste uke.
På kvelden er det engelsk serie.

Så er jeg klar for ny uke med nye muligheter.

Glad helg rett og slett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar