Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 15. oktober 2014

Foredrag på Konferanse

Juhu, Idag har jeg vært på konferanse. I to dager skal jeg være her.

Sitter nå i hotell sengen og grubler litt.

Jeg fikk i oppgave at jeg skulle holde ett 30 min. Innlegg om salg og markedsføring i min bransje.
Temaet er noe jeg brenner for, så det var ikke utfordringen.
Forberedelse, det er hele cluet for meg ihvertfall og med god tid til å forberede, så gikk alt det helt fint.

Når jeg kjørte inn med bussen til Oslo, så visualisere jeg foredraget.  Så det hele for meg, jeg hadde bestemt at det skulle gå bra.
Nervene kom 1/2 time før, drakk vann og fikk en pastill.

Så hoppet jeg frem, kjørte igang, og det gikk fint. Jeg fikk frem mitt budskap, og jeg holdt meg  til tiden. 30 min. Jeg er nå fornøyd, veldig fornøyd.

Har fått gode tilbakemeldinger også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar