Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. desember 2013

Tid for innstramming

JA da er jeg på meldt.....

Slankekurs, aldri gått på noe slikt, men noe må jeg finne på !

Idag har vi vært på julemiddagen hos svigers, og etter 4 timers konstant spising, så blir en tilslutt rett og slett kvalm av seg selv!

Så derfor , nå gikk jeg inn på nettet meldte meg på kurs 15 januar, dvs nå har jeg to uker først til innskjerping.

Du skjønner at du må gjøre noe når hold in strømpebuksen graver seg inn i flesket. Da er det på tide å ta tak tenker jeg.

Jeg la inn alle fakta om meg, la inn dagens meny, tror jammen til meg at jeg havnet på minus siden av poeng. Heeeel feil mat Idag .

Dette er en kjempe gave til meg selv i nyttårsgave.

Yeeeeeeees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar