Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 30. desember 2013

Overlevd DAG 1 - innstramming

Yes, da har jeg klart det!

En hel dag uten problemer, det har gått grei, mye spising , det er jo det ironiske.  Opplever at en spiser mye hver 4 time, og nå spises det etter klokken altså, skikkelig.

Heldig for meg, så har jeg en samboer som støtter meg, han har vært til innveiing og måling.
Det gjør det så mye lettere når han er med, trenger hans støtte.
Og det er lettere når en har en sparing partner.

Idag var det 1 time gå tur. Imorgen er det 1 1/2 time gå og vekt trening.
Så får vi se da, hva onsdag fri dagen vil bringe.

Vi er klare, 10 uker og vi har satt oss mål, skrevet de ned, og vi skal klare det, berre vent å se .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar