Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 31. desember 2013

Takk for det gamle 2013

Tenk Idag er dagen....

Ikveld er det siste kveld av 2013. For meg ble det ett riktig godt år!
Jeg satt meg noen mål, som var viktig for meg og "the Pad off".

Jeg tok videre utdannelse og den reisen var så utrolig positiv for meg, bare den gleden å sitte på skolebenken. Hææærlig.
Jeg lærte så utrolig mye og jeg var som en svamp . Fikk 100 prosent utbyttet. Og ikke nok med det, jeg fikk også beste karakter, min store seier.

Jeg bestemte meg i mars at innen 2013 så skulle jeg få meg ny jobb. I oktober begynte jeg i ny jobb.
Den er mitt i blinken for meg.
Kreativ , i kontakt med mennesker og lede. Alle mine kriterier. Jeg stortrives.
Skal ikke male det rosenrødt, for det er nok av utfordringer, men det er jo det som gjør en jobb spennende.

Jeg var også iår på malekurs, og kjære for ett gjennombrudd jeg hadde male messing. Men helsa krangla, og opplevde ikke samme glede. Men marianne gjør hele maleturen verdt det.


Høsten så investert lp og jeg i oss som par.
Kjempe viktig, bedrift samboere går ikke av seg selv, så vi har begynt på selskapsdans, og vi lærer mye. Lp er kjempefin å danse med som bassist har han fantastisk rytme.
Suksessen var stor så vi danser oss inn i 2014 med ett nytt kurs !

Iår har vi pusset opp litt. Vi har malt huset. Vi har lagt gulv, støpt over fliser og lagt parkett, det er blitt så fint, veldig fornøyd, både kjøkken og gang. Så har vi malt gangen.

Min oppsummering av 2013 er meget fornøyd.
Vi har en god vennekrets, jeg har flotte venninner som betyr mye for meg.
Smådamene mine er virkelig blitt smådamene, 23 og de gjør det veldig bra på skole, som trenere og det å bo i kollektiv i Oslo, flotte damer.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar