Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 3. desember 2013

Sliter med å pugge tekster

Korall skal ha sin årlige julekonsert, og jeg sliter med å pugge tekster.

Det er spesielt to stk som jeg strever med.

Jeg har nå ca 8 dager igjen, så mååååååååååååå de sitte.....

Vil jeg klare det!
Det jeg har gjort smart nå er at jeg har sunget inn teksten på mobilen, og nå går jeg med plugger i ørene og hører på de jeg strever med hele tiden, så tenker jeg at denne hjernevasken er sikkert veldig effektiv.

Den ene er Ring Jingle Bells, vanskelig!!!!!!
Så er det vel Jingle bells jeg snubler i teksten, men den tror jeg skal gå fint.

Korall solgte ut billettene før vi rakk og henge opp plakater, det er jo morsomt da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar