Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 24. september 2013

Siste dag på jobben

I morgen er dagen "endelig" kommet.
Det er lenge å vente, 3måneder oppsigelse er fryktelig lang tid altså!

Jeg har på ingen måte hatt det forferdelig der jeg er i dag, men jeg er veldig klar til å gå videre, slik er det jeg trengte nye arbeidsoppgaver og nye utfordringer, og det vil jeg få nå!

1 oktober så åpner jeg en ny dør - Det skal bli spennende

Det som skal bli merkelig er å si adjø, takke gode kollegaer, og noen er til og med blitt personlige venner. Jeg tror at jeg kommer til å ha kontakt med flere, men en vet jo av erfaring, at det forsvinner etter hvert.
Jeg får bare være flink, er det verdt jobbe for så gjør jeg selvsagt det.

Dette blir en mega spennende høst - jeg er klar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar