Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 10. september 2013

Energi - turbo

Jeg må bare bruke dette bildet!
Slik føler jeg meg om dagen....

Masse energi og mye å gå på!

Det er så mye som skjer og en blir så lykkelig når en har energi til både og nyte og ta imot.
Jeg tar imot med glede.

Jeg er iferd med å avslutte ett arbeidssted etter 7 1/2 år, og det oppleves helt greit!
Når en lukker en dør åpnes en ny.
Mitt nye arbeidssted er en annen type jobb, og med en annen type utfordring, noe jeg er veldig klar for det også.
Nå har jeg fått både erfaring og alder med meg, og da opplever jeg at jeg er rustet til det meste.

Jeg liker når det koker litt ( kanskje derfor jeg har jobbet med kunesenter i 21 år), jeg opplever at det gir så mye.
Jeg maler, jeg skriver og i helgen fikk jeg til og med lest ut 2 bøker, så jeg kan sitte stille også!

Hææææææææææærlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar