Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 30. september 2013

ChampanjeLykkene i Riga 2013

Den 26.09.2013 kl er 10.10 til søndag 29.09.2013 kl 15.15

Taxibussen står utenfor huset mitt.
Jeg går ut og der sitter 4 strålende blide damer, og vi er på vei til Flyplassen Rygge, og Riiiiiga!!!

Vi sjekker inn og setter oss i baren, hvor Morten til Ellen spanderer den første flaske :-)
Tusen takk, smakte vidunderlig .

Flyturen går så raskt, visp så er vi der, vi får bare tid til å skravle og skravle.
Når vi kommer til Riga så går ting så utrolig greit .

Får tak i en 5 seter drosje, som kjører oss til Autosole, vårt "hjem" i Riga.
Kjempefint leilighetshotel, kan anbefales på det varmeste.
Vi for toppleiligheten, stooor til 5 stk med stue kjøkken og ett kjempestort bad som vi alle får plass i!







Her er ett knippe av bilder, og vi har hatt det heeelt supert.

Torsdag var vi mega sultne og dro på en restaurant som het International, der var det lekkert.
Vi spiste 3-4 retter alle sammen, var småretter men for en smaksopplevelse, herre min så godt!
Vi drakk nydelig cava og nøt kvelden.
Når vi gikk ut i mørket så øs regnet det!
Vi fant en Rimi og handlet inn til frokoster og snacks.
Tok taxi hjem pga øs pøs regnvær.
Satt i leiligheten og skravlet og lo mye.

Fredagen kom med champisfrokost, og mer latter.
Vi feirer nemlig at Ellen blir de magiske 50 :-)
Og dermed er det lov med champis til morgen middag og kveld.

Vi ønsket å være turister, tok trikken til byen, men du av meg som det regnet.
Jeg fikk kjøpt paraply, så gikk vi i mathallen, og det var flotte greier.
Mat i hall på hall, masse lukter og masse mennesker.

Pga regnet så gikk vi i kjøpesenter, der regner det i hvert fall ikke.
Vi fant ett sted og spiste og drakk, så tittet vi mer og helt på slutten av dagen fant i en flott butikk hvor vin var deres profesjon, og der fikk vi en alldeles nydelig cava, rosa og deilig!

Vi dro til leiligheten og hadde ost kjeks og mer cava......

Lørdagen dro vi til Jurmala for å ta massasje og hudpleie.
Vi komm 5 mennesker og fikk alle de timene vi ønsket.
Herre min for ett flott sted, tror det er viktig å booke inn timer, men allikevel hun klarte å få oss alle inn på timer, imponert.
Jeg tok fotpleie og hudpleie, ansiktet skinner ennå :-)
De andre tok  massasje, klassisk massasje, hupleie, fotpleie og fot massasje.
ALLE var fornøyde, og 50 åringen også det var hennes ønske!!!
Vi tok taxi til Sky Line bar som er kjent i Riga, der satt det faktisk bare Nordmenn.
Vi drakk litt cava, og endte opplevelsen med en Mohito den smakte himmelst.
Så gikk vi til en restaurant som het Blå ku.
Nydelig mat, herlig selskap og masssssse latter.

Vi tok drosje hjem og visp så var nesten turen over.
Skravlet på kvelden og gjorde oss klare til hjemreise.

Alle våknet tidlig - fikk god frokost, rydding og taxi kom og hentet oss til flyplassen
Vips sa var vi i Norge, flybussen hjem og vips så var vi i hverdagen igjen.

Helt optimal tur, med flotte flotte damer, vi har det så moro i sammen, jeg koser meg stort
og er så glad jeg får være med, selv om Runa mener jeg fremdeles er på "prøve"

Takk for megetur CHAMPANJELYKKENE - tusen takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar